luucylouise

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av LuucyLouise - 12 mars 2010 15:07



Då var man hemma igen efter 4 timmar, hjälp vad jag

är trött, haha. Jackan som jag skrev om igår var inte

alls som på bild i verkligheten! Den var inte vit utan

grå, riktigt grå och riktigt ful. Så det blev en annan

jacka istället! Den fanns bara i en storlek för stor,

men jag kände att jag var tvungen att köpa den

så trots det så blev den min.


  

Jackan som jag bloggade om igår. Visst ser den vit ut?



Just nu sitter min Elliot på en buss påväg hit,

för han var inte ledig idag minsann, höhö.

När han kommer så ska jag sluta sjunga och

baka något med honom, han älskar att baka

vilket är sjukt bra. Tänk er att få goda kakor

varje dag, inget man tackar nej till!


Hörs sen!

Av LuucyLouise - 12 mars 2010 08:15


Det borde vara förbjudet att gå upp klockan 8, inte okej. 

Men men, jag är pigg och glad (okej nu ska vi inte 

överdriva) jag är riktigt trött och inte på mitt bästa 

humör, men pigg och glad låter mycket trevligare. 



Efter dagens shopping så kommer min ELLIOT hit, MUMS. 


En pussbild, vi har faktiskt inte så många sånna, för tro det

eller ej så springer det inga paparazzi och fottar oss hela 

tiden, trist. Och vi är inte så bra på det här med att ta 

pussbilder själva, därför är dom väldigt få. 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards