luucylouise

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av LuucyLouise - 16 mars 2010 21:47


Nu längtar jag mer än någonsin till sommaren! Jag trotsar kylan 

när solen lyser och försöker klä mig så vårigt det går utan att

frysa ihjäl, men tänk när det faktiskt är så varmt så man kan 

glida runt i outfiten ovan utan att frysa ett dugg. Hur underbart

är inte det? Jag lovar (till 99% hehe) att inte klaga på sommaren

i år om någon dag är för varm, eller om det är för mycket 

jobbig pollen överallt, för det är i alla fall bättre än den 

hemska kylan. Jag känner även på mig att sommaren 2010

blir bäst. L Ä N G T A R . 





Av LuucyLouise - 16 mars 2010 16:37


Tjena!


Även idag blir mitt bloggande ganska begränsat eftersom jag 

pluggar, ska träna och titta på DH och annat nödvändigt, höhö. 



Imorgon kommer det bli bättre uppdatering minsann, för jag 

börjar kvart över 1 och slutar kvart i 2. Japp ni läste rätt, haha. 

Känns ganska onödigt att åka buss i två timmar för en halvtimme,  

men å andra sidan så är det ju bättre än att gå en hel dag och 

börja tidigt, right? 



  

Jag vill jag vill jag vill! På tal om inget, höhö. 

Fast absolut inte en ring, utan en fin liten 

diamant. Får se när jag hinner ta hål,

på påsklovet kanske? 



Av LuucyLouise - 16 mars 2010 09:21


Tjena!


Idag börjar jag 11 och slutar 12, inte så jobbigt kanske, höhö. 

Trots detta gick jag upp redan 8 för jag kunde inte somna om,

men gissa om  jag blev glad när jag tittade ut! Sol och värme, 

det gillar vi!


Idag ser jag ut såhär: 


  



     



Jag suger på att ta sånna här bilder, men ni fattar principen. 

På understa bilden har jag på mig min nya skinnjacka, kärlek 

till den! Nej nu ska jag försöka hitta ett par solglasögon...


Hörs sen!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards