luucylouise

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av LuucyLouise - 18 mars 2010 22:41



Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag lägga mig och

sova, är riktigt trött. Vi hörs mer imorgon, men jag åker

till Malmö ganska tidigt (11 höhö) så jag hinner kanske 

inte blogga innan. Aja vi får se helt enkelt! 



Pussokram och Godnatt

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 18 mars 2010 17:34


Sitter och skriver på en uppsats om första världskriget som 

ska in imorgon, inte superkul kanske. Är dock ledig imorgon

så det blir shopping och kanske födelsedagsfirande? Vi får se

helt enkelt. 



Sitter och är sugen på något gott, varför inte lite tårta? 

Om man har 873 miljoner kronor över så kan man köpa

en sån här tårta: 


  


Istället för vanligt strössel så har den platina pulver och juveler

på sig. Jag tycker dock att om man har så mycket pengar över 

så ska man inte lägga det på en tårta, utan då kan man hjälpa

massor av människor istället. Fast visst undrar man om en 

så dyr tårta är godare än ev vanlig... vad tror du? 



Källa: Expressen.se






Av LuucyLouise - 18 mars 2010 10:26


Hejsan!


Ska ha matte nu, magen kurrar men det blir inte mat förrän 

om en och en halv timme. Efter det är det bara engelska 

kvar, så jag lär överleva. Nu börjar vi, hörs sen :)


  


Skitsöta tjocktröjor från Topshop, ge mig! 



Pussokram 

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards