luucylouise

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av LuucyLouise - 19 mars 2010 21:32


Jag har 3 saker som jag använder varje dag, och det 

är min mascara, mitt puder och ett "läppstift"

(som är precis som ett läppglans). Mascaran och 

pudret är från L'Oreal och läppstiftet är från Isadora. 


  


Vad använder du för smink varje dag? 


Av LuucyLouise - 19 mars 2010 20:39


Vi alla har färgat håret någon gång, eller i alla fall funderat på det.

Jag tycker själv att det är skitbra att kunna välja vilken hårfärg

man vill ha, och snabbt och enkelt kunna ändra på det...



Är det någon som däremot funderat på att färga pälsen på 

sin hund? Jag tycker personligen att det är skitfult och 

ganska sjukt att färga om sin hund till en gående regnbåge. 

Eller vad tycker du om dessa hundars nya... stil? 



  

Av LuucyLouise - 19 mars 2010 14:03


Nu var man hemma igen, hittade inte så mycket idag, men 

det kan bero på att jag inte var på ett superduper shopping

humör. Aja, bättre lycka nästa gång. 


Nu ska jag skriva klart en uppsats och sen får vi se vad jag 

hittar på, läser blggar kanske? Antagligen, haha. 


Just nu...

Av LuucyLouise - 19 mars 2010 09:56


Tjaaao.


Sitter och fönar mitt hår nu, för vi ska snart iväg. 

Jag har bara 45 min på mig nu, så jag ska starta 

musik på högsta volym och sen fixa till mig. 


Hörs sen!


Haha, så ser det ut när jag fönar håret minsann...



Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards