luucylouise

Alla inlägg under mars 2010

Av LuucyLouise - 3 mars 2010 09:03


Hejsan!


Kunde inte blogga igår, vet inte om ni hade samma problem?



Har förresten på mig mina nya skor som jag köpte igår 

på H&M, kallt men det får man ta, haha. 


  


Pussokram 

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 2 mars 2010 11:33


Sitter och har matte nu, har en lång dag idag, går 

till halv 5, ruttet. Det fina vädret som det var imose

är borta och det är molnigt, igen...


Nej nu ska jag räkna vidare, 


Pussokram 

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 1 mars 2010 19:14

  

Av LuucyLouise - 1 mars 2010 18:41



Hittade dessa söta klänningarna på Monki, och om de sitter tight 

över brösten och sen löst så tror jag att de är hur snygga som helst på!



Pussokram 

LuucyLouise



Av LuucyLouise - 1 mars 2010 16:18


Dagen har vatt nice trots att det är måndag, 
och det faktum att vi slutade 2 timmar
tidigare idag är inget negativt precis! 

Nu ska jag dock skriva klart mitt arbete om socialliberalism, 
och sedan ska jag ta en till bit av mammas nybakade äpplekaka, 
MUMS säger jag bara. Ska ju träna imorgon så jag kan lika
bra äta upp hela själv. Eller nä, då hade familjen blivit putt, hehe. 
  
Stygnen borta så nu har jag bara ett vitt plåster över :)

:)

Av LuucyLouise - 1 mars 2010 12:30

  

Give me beautiful summernights...



Av LuucyLouise - 1 mars 2010 10:15


* American Airlines sparade över en tredjedels miljon genom att ta bort en oliv från salladen i första klass


* En snigel kan sova i tre månade


* Visste du att en kalkon kan drunkna om den tittar uppåt med öppen mun när det regnar


* En mygga har 47 tänder


* En genomsnittlig chokladkaka har åtta insektsben i sig


* Hjärnan är mer aktiv när vi sover än när vi ser på TV





Pussokram 

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 1 mars 2010 09:00

Det var en gång en perfekt man och en perfekt kvinna. Dom träffades och
eftersom deras förhållande var perfekt gifte de sig.
Bröllopet var perfekt och deras liv som gift par var också perfekt.
En julafton när det snöade mycket åkte det perfekta paret bil på en
slingrande väg och plötsligt såg de någon vid sidan om vägen som verkade
fått punktering. Det var jultomten med säcken full av presenter.
Eftersom de inte ville göra barnen besvikna erbjöd de jultomten att åka
med dom så att han skulle hinna dela ut presenterna. Men tyvärr
försämrades vädret och de tre råkade ut för en olycka.
Bara en av de tre överlevde. Vem?
(Tänk först och titta sen på svaret nedan)


.


.


.



.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.



Givetvis överlevde den perfekta kvinnan.
Hon är den enda av de tre personerna som existerar i verkligheten.
Alla vet att jultomten inte existerar... och vad kan man säga om de
perfekta männen!!


För kvinnor SLUTAR historien här. Männen ska läsa vidare


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.



Om inte jultomten existerar och inte den perfekta mannen så betyder det
att kvinnan körde. Det förklarar olyckan.
Och en sak till: Om du är KVINNA och läste slutet av historien så bevisar
det att:

Kvinnor gör ALDRIG vad de blir tillsagda







hahahaha! Jag bläddrade hela vägen ner    Gjorde du? 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards