luucylouise

Alla inlägg under mars 2010

Av LuucyLouise - 23 mars 2010 18:45


Tja!


Idag har jag och min älskling 1 år och 3 månader, 

GAAAAAAH vad jag tycker om dig!! Du är bäst bäst bäst <3

Ville bara berätta det, haha. 



Dagen började bra, sen fick jag en extrem huvudverk och 

sen slutade dagen kass. Men men, det är snart påsklov

och sen har vi praktik i 3 veckor, så otroligt skönt!

Jag och Elle kommer börja klockan 12 varje dag 

typ, hur underbart är inte det som en omväxling?

Det ska bli skitkul och så gör man något annat än 

att plugga för en gångs skull.


  

Gammal bild på oss, tagen när vi var på semester i Göteborg <3




Om en timme ska jag åka till träningen med Hanna, men 

innan dess så ska jag försöka plugga lite, så vi hörs sen!




Av LuucyLouise - 22 mars 2010 10:36


Hejsan!


Idag är det den 22 mars, vilket betyder

att Emma blir 18 år idag, GRATTIS! <3


   

Min mobil är för övrigt helt död,

ska se om jag kan få igång den sen...







Pussokram 

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 21 mars 2010 21:50


Såg precis de här fina kläderna med blommigt mönster, 

skitsnyggt om du frågar mig! Du matchar det snyggast med

enfärgat t.ex svart, annars kan det bli lite för mycket, haha. 


  

Av LuucyLouise - 21 mars 2010 15:00


Hejsan!


Jag har kommit fram till att jag ska börja skriva mina 

datum så i stället i rubriken för jag blir själv förvirrad 

när man skriver  med bara siffror typ: 100321. 

Onödig fakta som jag kände för att dela med mig av, haha. 



Idag står det en massa pluggande på mitt schema, och sen blir det 

nog träning, har dock ont i halsen så jag får se hur det blir med det. 

Just nu är min familj på IKEA så jag sitter i köket och öser bra musik, 

får ju passa på när man är själv hemma, hehe. Nej nu måste jag 

plugga vidare, tyvärr. Men vi hörs mer sen. 


  

Av LuucyLouise - 20 mars 2010 17:53


Tjabba tjena och lite hallå.

 

Är hemma hos Ellepelle och firar hans

syster Estelle som fyller 15 år, GRATTIS!

 

 

Titta vad jag hittade för gammal bild på Elles dator:

  

Detta var för ca 9 månader sedan, kolla mitt röd/bruna långa hår, haha!



Nu ska jag inte sitta här mer, hörs mer sen!


Pussokram

LuucyLouise



Av LuucyLouise - 19 mars 2010 21:32


Jag har 3 saker som jag använder varje dag, och det 

är min mascara, mitt puder och ett "läppstift"

(som är precis som ett läppglans). Mascaran och 

pudret är från L'Oreal och läppstiftet är från Isadora. 


  


Vad använder du för smink varje dag? 


Av LuucyLouise - 19 mars 2010 20:39


Vi alla har färgat håret någon gång, eller i alla fall funderat på det.

Jag tycker själv att det är skitbra att kunna välja vilken hårfärg

man vill ha, och snabbt och enkelt kunna ändra på det...



Är det någon som däremot funderat på att färga pälsen på 

sin hund? Jag tycker personligen att det är skitfult och 

ganska sjukt att färga om sin hund till en gående regnbåge. 

Eller vad tycker du om dessa hundars nya... stil? 



  

Av LuucyLouise - 19 mars 2010 14:03


Nu var man hemma igen, hittade inte så mycket idag, men 

det kan bero på att jag inte var på ett superduper shopping

humör. Aja, bättre lycka nästa gång. 


Nu ska jag skriva klart en uppsats och sen får vi se vad jag 

hittar på, läser blggar kanske? Antagligen, haha. 


Just nu...

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards