luucylouise

Alla inlägg under mars 2010

Av LuucyLouise - 9 mars 2010 12:43


Hejsan!


Igår och idag har vatt perfekta dagar, 

och det är tack vare min älskling,

fan vad du är bäst. Sen ovanpå det

så ringde en tjej från H&M precis

och sa att de hittat den andra skon,

så dom ska jag köpa imorgon!




Nu ska jag dock plugga lite, och sen ikväll blir det

träning, yey! Hoppas Hanna är frisk nu, ska kolla

med henne sen, hoppas hoppas!


  

Fast innan dess så ska jag sjunga några låtar till, hihi ;)




Pussokram 

LuucyLouise



Av LuucyLouise - 8 mars 2010 15:34

 


Mamma har bakat massor av kanelbullar, så nu

sitter jag och smaskar i mig sånna. MUMS.


På tal om nyttigt och onyttigt och sådant, så finns det en ny 

undersökning som är gjord på 90 000 personer under 10 år, 

och den visar att mängden fett man äter INTE påverkar om 

man går upp i vikt eller inte, utan det är hur mycket man 

rör på sig som spelar roll. Så om jag har fattat det rätt så 

kan man äta hur mycket skräpmat man vill, och ändå hålla

vikten, bara man tränar regelbundet? Visst låter det bra?



Pussokram 

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 8 mars 2010 14:15


Jag älskar vindruvor, och äter det ibland istället 

för godis när jag får ett riktigt sötsug. Men för

någon dag sedan fick jag reda på att vindruvor är

onyttigt! Vindruvor är tydligen ett undantag bland

frukterna eftersom det snabbt höjer ditt blodsocker.

Därför ska man bara äta det då och då. Man lär sig 

något nytt varje dag minsann.


  

Av LuucyLouise - 8 mars 2010 12:48

  


Japp, ikväll klockan 21.00 kanal 3 får vi åter igen hälsa

på de svenska Hollywoodfruarna. Denna gång dyker även nya

hollywoodfruar upp, och jag ska i alla fall placera mig i soffan 

och titta på detta, för erkänn det är sjukt kul underhållning haha. 



Pussokram 

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 8 mars 2010 12:05


Jag funderar på att ha min skinnjacka på mig på 

onsdag, men det tycker inte SMHI är en bra idé...


  


Jag vill verkligen börja använda min skinnjacka! Jag tycker att det 

är galet snyggt, ska snart köpa min första kavaj med. 


  

Tålamod....


Av LuucyLouise - 8 mars 2010 11:40


Hejsan! 


Idag har jag studiedag precis som imorgon, så det 

blir en riktig långhelg! Inte alls fel. Sen är jag ju 

ledig på fredag också, så det blir 2 dagar i skolan

denna veckan bara, inte alls fel det heller. 


Idag vaknade jag och kände att jag verkligen hade en 

dålig hårdag, men det var det minsann fler som har haft: 


  

Pussokram 

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 7 mars 2010 23:03


Nu har jag fått nog av att sitta vid datorn, 

så nu ska jag starta en film och krypa ner

i min säng. Hoppas ni andra nattugglor får

en fortsatt nice kväll/natt. Hörs imorgon. 


  

Bara för det så slänger jag in en helt random bild på min piercing... höhö.



Pussokram 

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 7 mars 2010 21:01


Det blir inget bloggande om den värdelösa 

efterrätten, tänker ju inte lägga mer tid 

på att lägga in alla bilder och skriva ett 

långt inlägg om hur jag gick till väga när

det blev skit, haha! 




Fy fan rent ut sagt vad passet var jobbigt idag, jag höll

på att dö, en smula i alla fall. 


  


I know what I did wasn´t clever
But me and you we´re meant to be together

So let me in, give me another chance. 



Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards