luucylouise

Alla inlägg under mars 2010

Av LuucyLouise - 7 mars 2010 19:02


Min efterrätt blev fruktansvärd, och den fick kommentarer som

"jag mår illa" "fy fan" "detta var det äckligaste någonsin" men 

eftersom jag ägnade en massa tid på att fotografera allt så 

tänker jag lägga in alla bilder, men VARNING gör inte denna

efterrätt! Haha, jag menar allvar. Dock innan dess ska jag 

träna, så vi hörs sen! 


  

Av LuucyLouise - 7 mars 2010 15:16


Nu ska jag göra efterrätt, kommer som sagt

recept sen! Hörs om ett tag, puss. 



Av LuucyLouise - 7 mars 2010 13:01


Tjena!


Idag blir det en allmänt lugn dag

med lite plugg och träning och 

sådant. Jag har dock lovat mamma

att göra en efterrätt idag, och 

jag ska försöka mig på att göra

hemmagjord chokladpudding

med hemmagjord grädde och 

bär. Om det blir gott så skriver

jag ut receptet på bloggen! 


Nu ska jag (om jag orkar) göra lite svenska och 

sådant, blä. Fast innan dess ska jag läsa bloggar, hihi. 


  

Ska jag klippa mig såhär...? Usch vad jag velar...



Pussokram 

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 6 mars 2010 16:39

Japp, det är samma person, båda bilderna är på 

Lady Gaga. Hur tänkte hon här egentligen? Hon 

hade långt blont hår och ofta rosett på huvudet, 

fint liksom! Sen byter hon till... gult hår? 

Sen har hon gått från brun till blek, och hennes 

nya sminkning är ingen hit precis. Nej, ta

tillbaka din gamla stil!

Av LuucyLouise - 6 mars 2010 14:25

  

Av LuucyLouise - 6 mars 2010 13:31


Tja. 


Idag är det lördag och jag får se vad som 

händer idag, ska börja med en dusch i 

alla fall, sen får vi se vad jag hittar på. 




Visst gillar jag skor, men kolla in dessa skorna...

Inte alls snygga  och dom verkar bara allmänt 

besvärliga att gå i? Haha, usch. 




Pussokram 

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 5 mars 2010 20:34

  


             B E A U T I F U L : ) 

Av LuucyLouise - 5 mars 2010 20:11


  

Topshop har en hel del söta klänningar som jag gärna

skulle vilja ha i min garderob! Nu vill jag ha mer sol

och mer värme så att alla sommarkläder kan komma

fram, eller vad säger ni? 



Pussokram 

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards