luucylouise

Alla inlägg under april 2010

Av LuucyLouise - 30 april 2010 12:13


Hejsan!


Idag är jag ledig, härligt! Vaknade av att älskling ringde,

fast det blev inte så mycket pratande för jag halvsov, haha!


Nu ska jag hoppa in i duschen! Latooorr....



Jag lovade att visa en bild på min nya piercing, så jag tog

en bild nu, inte den bästa men jag hoppas att man ser lite

i alla fall! 149:- kostade den

  

Av LuucyLouise - 29 april 2010 18:27


  

Jag känner att jag måste ha denna tröjan från BikBok, 

den är ju helt underbar! Jag älskar filmen, blev 

plötsligt sjukt sugen på att se den igen <3





Har du sett filmen? Vad tycker du om den? 

Av LuucyLouise - 29 april 2010 16:12


Då var man hemma efter en seg dag med två nationella prov

i engelska. Jag hoppas och tror att det gick bra, men det 

återstår att se sen haha. Hoppas det gick bra för er med!


Idag körde jag på två små toffsar, har för kort hår för något 

annat egentligen, haha.. om jag inte vill sätta fast håret

överallt i små klämmor det vill säga. Men det hade jag inte

tid med i morse så det fick bli såhär. Jag skulle kört på knut

för då ser man smartare ut, denna frisyren gör lite tvärt om...   





Träning ikväll, som alltid haha. Älskar att jag verkligen kommit

igång och tränar tre gånger i veckan, det känns skitbra! Jag får

panik av att vara en soffpotatis, så ni där ute som inte tränar, 

GÖR DET! Det är skitkul och man gör så att ens kropp mår bättre. 

Det gäller bara att prova sig fram tills man hittar den träningsform 

som man verkligen tycker är kul, sen är det bara att köra på   




Av LuucyLouise - 29 april 2010 12:53

  

Supermysiga tröjor från H&M som blir perfekta 

sena sommarkvällar. Den blir din för 149:- 

Av LuucyLouise - 29 april 2010 10:46


Såja, då var skivdelen i Engelskan färdig, och klockan 2 

ska jag och Max ha "speaking", vi håller tummarna för att 

det går bra. Jag tycker att writing gick helt okej, fast 

man ska inte säga för mycket innan man får tillbaka det   


Kikade runt lite på Topshop och såg dessa enkla men

somriga klänningarna. Älskar den gröna färgen! 

  

Vilken färg tycker du är finast? 

Av LuucyLouise - 29 april 2010 08:35


Sitter i skolan nu och väntar på provet, bläh.


Lycka till önskar jag er som ska göra det idag :)



Hörs sen.  


Av LuucyLouise - 28 april 2010 19:38


Snutt gick iväg en sekund så jag passade på att skriva

ett litet inlägg. Är det fler än jag som har nationella i

engelska imorgon? Tur att man inte kan förbereda sig,

känner att jag inte hade orkat träna på det ändå.



Hellojsan thearree,

 

 

aijm Louise, howee

 

 

areh jou? aijm fajn.

 

 

 

Detta kommer nog gå lysande... eller vad säger ni?   

Av LuucyLouise - 28 april 2010 15:59

Hej hopp Elles-pillesnopp! haha...


Sitter hos Ellepelle nu och är allmänt glad och skrattig,

som alltid med mitt hjärta, haha. Nu ska vi inte sitta

här mer, utan hitta på bus (höhö)


  


Skynda dig hit sommar!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards