luucylouise

Alla inlägg den 4 april 2010

Av LuucyLouise - 4 april 2010 19:49


jag skulle vakna mitt i natten

och gå upp och ta en långpromenad

jag skulle låta blicken möta andra ögon

i en främmande stad

jag skulle inte ha så bråttom

med att träffa nån ny

jag har rätt mycket med mig själv

precis som du

jag skulle andas i det tomrum som blev över

om du lämnade mig nu

.

jag skulle kunna leva utan den där blicken

som får mig ur balans

jag skulle sakna den där stunden som vi har

när vi till slut har blivit sams

jag kanske skulle söka upp

kontakter som jag tappat

som jag varit med

förut nånstans

jag antar det finns nån du skulle ringa

om jag inte fanns


 

Av LuucyLouise - 4 april 2010 15:57


Nu har jag precis kollat på de bloggar jag brukar läsa, 

och varenda en av dem skriver något i stil med "åh, 

vad härligt sommarväder det är idag" Var fan då!?

Här är det sjukt mycket moln och kallt och inte 

somrigt någon stans. Men då upptäckte jag att 

sommarvädret har placerat sig i Stockholm och 

så har skitvädret lagt sig runt om, fusk!



Sommarväder idag? Inte i Skåne i alla fall...


  

Av LuucyLouise - 4 april 2010 12:45


Tjena!


Idag har jag en hel del pluggande framför mig, ska skriva klart en 

hemtenta och sen måste jag kolla mer på InDesign. Som tur är så 

har jag imorgon på mig också, så det kommer nog att gå fin fint. 



Denna veckan ska jag försöka få klart min fotostudio, fast jag har

tappat lusten en smula så får se hur det blir med den saken. 



Nej, mindre snack och mer plugg (tyvärr).


Hörs sen!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards