luucylouise

Alla inlägg den 11 april 2010

Av LuucyLouise - 11 april 2010 22:29


Idag var det träning med Hanna, najs! Jag höll dock 

på att dö eftersom jag inte tränat på ett tag, men 

nu när jag kommer börja köra regelbundet igen så

kommer det nog gå lättare efter hand. 


Jag såg ungefär ut såhär: 

     

Eller inte... HAHA.


När jag kom hem tog jag min sista skål med glass, 

snyft. Det var supergod glass med knäck och chokladbitar

i, mums säger jag bara! Men men, grönsaker är också

gott... intalar jag mig. 



Imorgon blir det praktik precis som förra veckan, jag 

tror att jag börjar 10 och går till 4, inte helt säker. 



Aja, hörs sen :)

Av LuucyLouise - 11 april 2010 17:54

  

Superfina skor som jag absolut vill ha till sommaren! 

Frågan är vilken färg, personligen gillar jag alla 3, 

men jag tror att det får bli ett par röda! Vilken färg

tycker du bäst om? 



Av LuucyLouise - 11 april 2010 16:58


Min familj har fått för sig att från och med imorgon 

så ska de bli supernyttiga, bara äta bra mat och röra

på sig i massor. Detta låter nice tycker jag, så jag 

hänger på dom. Mitt mål är dock inte att gå ner i vikt, 

men hur bra kan det vara att äta sånt skräp som i 

kollaget nedan? Inte alls bra. Men träning 3 gånger i 

veckan, plus att jag slutar äta onyttigheter kommer 

nog att göra så att man känner sig mycket piggare, 

gladare och en massa annat bra. Det enda som 

kommer att bli RIKTIGT svårt att sluta med är min

glass, min älskade glass som jag brukar äta varje 

kväll. Aja, nu är det bara att bita ihop och prova!


  

Bye bye...

Av LuucyLouise - 11 april 2010 15:21

        


Av LuucyLouise - 11 april 2010 14:34


Såg precis de här fina linnena från H&M, vilket linne tycker du är snyggast?  

Av LuucyLouise - 11 april 2010 12:42


I fredags fyllde min syster 20 år, GRATTIS GRATTIS GRATTIS! <3


 

I fredags kom en del av släkten hit och vi firade Amelie, 

roligt och mysigt! Hon fick en hel del saker, och av mig 

och Elliot fick hon en kaffekokare, brödrost och vattenkokare. 

Detta kanske inte är världens roligaste paket om det inte

vore så att Amelie snart flyttar hemifrån, och då är det tre

väldigt nödvändiga saker! 



I lördags så åkte hela familjen + Elliot + Marcus föräldrar

och bowlade, riktigt kul! Jag förlorade första omgången 

och kom 3:a andra gången. Efter det så åkte vi till en 

annorlunda restaurang, där man tog vilket kött man ville

ha (rått) och nudlar och sådant, och sedan så tillagade dom 

det på några minuter medan man väntade. Man fick äta 

hur mycket man ville och det var riktigt gott! Jag blev 

dock mätt efter första portionen men var bara tvungen 

att ta en gång till, haha. 



Ikväll blir det för övrigt träning (tror jag) och senare ikväll 

lägger jag in en massa bilder från helgen när jag fått resten

av bilderna från Syrran.



Pussokram 

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards