luucylouise

Alla inlägg den 15 april 2010

Av LuucyLouise - 15 april 2010 09:15


Godmorgon! 


idag ska jag minsann ta tag i den här nyttighets-grejen!

Jag tänker vägra onyttigt även om någon skulle ge mig

en smarrig  Ben&Jerry  glass i handen och säga att den 

är min. Okej, det skulle jag inte kunna stå emot så 

jag förbjuder alla från att bjuda mig på något idag!   




Ska snart iväg till Wickmanska som vanligt, bara en vecka

och två dagar, sjukt vad tiden går fort! Sen blir det skola

och plugg igen... känner att jag inte riktigt orkar med det

just nu, så jag får njuta av praktiken medan den varar. 



Förresten, denna poster gjorde jag och Elle förra veckan

helt enligt deras önskemål. Ni som går på skolor i Lund 

har kanske sett dom? 

  



Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards