luucylouise

Alla inlägg den 17 april 2010

Av LuucyLouise - 17 april 2010 23:39


Nu ska jag nanna kudden med älskling, 

han börjar bli otålig på att jag bloggar, 

trots att jag precis börjat haha! 


Hoppas att ni alla får en fin natt. 


  

Av LuucyLouise - 17 april 2010 19:47


* För tjugo år sedan vägde fotomodellerna 8 % mindre än genomsnittskvinnan. Idag väger de 23% mindre.


* Kvinnor är bättre på att flyta än män.


* Det finns över 500 namngivna fobier. En sällsynt är Anglofobi där man har en rädsla för England


* Högerhänta lever i snitt längre än vänsterhänta.


* Det krävs mer ansiktsmuskler att göra en ledsen min än en glad min.


  


Av LuucyLouise - 17 april 2010 15:11

  

Såg precis denna bild på Christina Aguilera, och visst är hennes

piercing vid läppen sjukt snygg? Man blir riktigt sugen på att 

skaffa en likadan... Så impulsiv som jag är så har jag väll 

en sån snart, haha! 



Vad tycker ni? Snyggt? Fult? 

Av LuucyLouise - 17 april 2010 13:48





Du och jag i snart 1 år och 4 månader. Älskar dig mitt hjärta. 

Av LuucyLouise - 17 april 2010 13:44


Tjo Tja! 


Eftersom min outfit idag består utav pyjamas/mjukis än 

så länge, så slänger jag in en "Gårdagens Outfit"   


  



Haha, inte så seriösa bilder, men jag har i alla fall på mig

en Body från Bubbleroom.se , kofta VILA och Jeans från Bik Bok :)




Av LuucyLouise - 17 april 2010 11:48


Det har vatt en hel del personer som frågat om vi ska 

lägga till varandra på Bloglovin och visst kan vi det!

Bara kul med fler bloggar att följa. 



Ska vi lägga till varandra på Bloglovin? Skriv då en liten kommentar :)



Puss sålänge. 

Av LuucyLouise - 17 april 2010 11:24


Godmorgon! 


Idag var egentligen planen att jag och mamma skulle åka hit:

Men så blev det inte för min del... Aja, får åka dit nån annan gång :)



Idag ska jag istället träffa min älsklig <3 Mys! Jag ska gå ner nu och

sluta lata så jag kan ladda in bilderna som ligger på kameran. 



Hörs om ett tag!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards