luucylouise

Alla inlägg den 18 april 2010

Av LuucyLouise - 18 april 2010 22:50


HAHAHA, jag dör!! Sitter och snackar med syrran på msn, 

som för övrigt sitter i rummet bredvid, och så här seriöst

har vårt samtal helt plötsligt blivit... HAHAHAHA


  



HAHAHAHAHAHA, tror vi tar och säger godnatt nu!

Av LuucyLouise - 18 april 2010 21:25


Sitter här och kollar igenom alla tusentals gamla bilder, herre gud 

säger jag bara! Nej det räcker knappt, herre gud shit omg HAHA! 

Typ mer något sånt om ni fattar, haha. Jag funderar på att lägga 

upp några gamla bilder här, men nja, vi får se! Den har 1 timme

och 29 min kvar på överföringen så får se efter det...



På träningen höll jag på övrigt på att dö, och det är nästan

bokstavligt talat för det svartnade för ögonen och jag kände

min helt svimfärdig.. jag ska aldrig mer träna i tjocktröja HAHA. 



Ni kan få ett litet smakprov medan jag kikar vidare...


Jag för ca 2 år sedan: 

  

(Jag ska låta mitt hår växa ut och till den längden igen, me like)

Av LuucyLouise - 18 april 2010 18:57


Tog en bild på mig som brunett och satte dit en piercing, 

vilket ställe tycker du är snyggast? 1 eller 2? 


  



  



Nej nu ska jag iväg och träna, bye!

Av LuucyLouise - 18 april 2010 17:51


Såja, nu har jag köpt min externa hårddisk, haha. 

Jag hade ju helt ärligt hellre lagt pengarna på något

roligare, men eftersom platsen på min hårddisk är 

helt slut så hade jag ju inte så mycket val...


Det blev i alla fall en sån här: 

  


Nu ska jag äta, sen ska jag börja sortera bilder som en galning. 

Tror inte att jag hinner lägga över några innan träningen halv 8, 

men ordning och reda är alltid bra! På tal om ordning och reda så 

kom jag på nu att jag inte hunnit städa än.. aja det får bli 

morgondagens projekt. 


Puss sålänge!

Av LuucyLouise - 18 april 2010 15:50


Jahapp, nu ska jag iväg och köpa en extern hårddisk, 

kom liksom på idén för en halvtimme sedan HAHA. 

Ett stort tack till mamma som både kör dit mig och 

bidrar, vet inte om hon riktigt förstår vad hon bidrar

till, men jag klagar inte, höhö. 



See ya lator!


  

Av LuucyLouise - 18 april 2010 15:03


Jag kom precis på att jag har ca 8.000 bilder på pappas dator som är

mina, men eftersom de ligger på pappas data så tittar jag på dem 

väldigt sällan, och jag har till och med glömt vad där ligger för bilder. 

Detta tycker jag är väldigt synd, så jag funderar på att skaffa en 

extern hårddisk så att jag kan lägga alla bilder från denna datan 

plus de på pappas på den hårddisken och ha allt samlat. Jag kan 

dock mindre än inget om sånna där hårddiskar, vet inte alls 

vilka som är bra och hur mycket GB och sånt man behöver...


Finns det någon snäll själ där ute som vill hjälpa mig?

Hur mycket GB behövs för ca 16.000 bilder? 


  

Av LuucyLouise - 18 april 2010 13:03


Godmorgon! 


Idag tog jag och älsklingen en lång sovmorgon och 

passade på att titta på Desperate Housewives, hihi!


Idag ska jag städa och träna var tanken, kanske plugga

lite matte eftersom jag kom på att jag har ett prov om

lite mer än en vecka som jag inte börjat titta på än...

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards