luucylouise

Alla inlägg den 27 april 2010

Av LuucyLouise - 27 april 2010 20:30

  



Snygg eller hur? Jag tycker att den ser riktigt

mysig ut faktiskt, underbar! Den hittar du på

Monki, och vet ni vad som är riktigt nice? 

De har rea just nu, på bland annat denna

kofta, perfekt!

Av LuucyLouise - 27 april 2010 19:11



Jag föll verkligen för de här klänningarna när jag såg dom, riktigt 

somriga och fina! Kanske ett budgetalternativ till skolavslutningen?




Nu ska jag snart iväg och träna, bye sålänge   

Av LuucyLouise - 27 april 2010 15:45


Efter en riktigt seg busstur så är man äntligen hemma! 

Har precis ätit en banan, nyttigt ska det vara minsann. 

Ikväll blir det träning som vanligt, men Hanna ska 

tyvärr inte träna idag, men vi ses nog på söndag istället,

skitnice! Nu måste jag plugga lite, och sen ska jag visa

mina piercingar, wihu! 


Sån där fundersam bild, haha...

Av LuucyLouise - 27 april 2010 13:25


Hejsan! 


Nu sitter jag och har Samhäll tror jag, lite svårt att avgöra

än så länge, haha. På lunchen köpte jag 2 st nya piercingar

till min navel, superfina! Ska byta till en ny direkt när jag

kommer hem. Om ni är nyfikna på hur de ser ut så kan ni

kika på bloggen lite senare idag   


  

Vad tycker ni förresten om de här "overallerna" ? 

Jag tycker att den ser sjukt mysig ut, men det 

är inget jag skulle gå runt i på stan, haha. 


(Denna kommer från BikBok)




Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards