luucylouise

Alla inlägg under maj 2010

Av LuucyLouise - 31 maj 2010 13:51


Jag har faktiskt varit väldigt duktig 

och hunnit med en himla massa minsann.


* Gjort Svenska

* Pluggat Matte

* Städat

* Ätit


Sen när jag kikade in på hm.com så 

såg jag detta supersöta halsbandet,

och det kostar endast 79.50:- ! 


  




Av LuucyLouise - 31 maj 2010 11:04


Hejsan.


Idag är jag inte i skolan för jag ska på en allergi-

utredning på torsdag så jag får inte ta mina mediciner

fram tills dess så att testen ger så rättvisande svar som

möjligt. Det gör så att min hals kliar och är svullen 

hela tiden, ögon och näsa kliar och rinner, jag har 

svårt att andas och jag får nässelfeber. Eftersom

jag för tillfället har noll skydd mot det jag är allergisk 

mot så vill jag inte vara i skolan och få en allergisk 

reaktion. Det hade varit väldigt fail eftersom jag 

inte får ta mina mediciner. 


Nog om det. Nu måste jag plugga för

det är en del saker som ska skickas 

in och så. Vi hörs mer sen! 


  

Av LuucyLouise - 30 maj 2010 12:43


Jävla allergihelvetesskit. 


  

Av LuucyLouise - 30 maj 2010 11:48


Hejsan. 


Idag är det mors dag, så ni får inte glömma att 

krama om era mammor och ge dom något fint   



Jag väntar på att syster ska vakna för det är hon som

har presenterna, men hon lär ju sova till 2 kanske

så det lär ju dröja ett tag till...


Idag ska jag plugga, har plötsligt en massa saker att 

göra. Matte, samhäll, historia och svenska, inte så 

kul precis. Hoppas att solen tittar fram som den 

gjorde igår, mycket roligare att plugga ute. 


   Mycket plugg, det gillar vi inte!


Av LuucyLouise - 29 maj 2010 11:12


Godmorgon! 


Igår började det åska så jag kunde inte 

sitta mer vid datorn, så jag får göra det 

nu istället, haha. 


Idag blir det nog en del plugg, sen får

vi se vad som händer. Hade en del planer

men vi får se helt enkelt :)


Innan jag hittar på annat så slänger jag in en bild jag

tog precis, helt nyvaken och osminkad, haha. 


  

Puss   

Av LuucyLouise - 28 maj 2010 12:09



Nej nu ska jag inte sitta här mer på ett tag

var tanken, så jag slänger in ett inlägg

innan jag går. Ni får ha en toppendag så 

hörs vi mer sen   


   Längtar tills imorgon, då kommer mitt 

hjärta hit. K Ä R L E K   


1 år och 5 månader med bästa. 

Av LuucyLouise - 28 maj 2010 11:20


Jag följer väldigt många bloggar, men det finns också 

bloggar som jag aldrig skulle kunna tänka mig att 

följa. Här är några saker som jag tycker utgör en 

dålig blogg: 


 

Något jag inte klarar av är när bloggaren skriver saker

som: Jag "e" trött, istället för "är". Eller skriver typ: 

Hur äääreee? Nuue skkaaa jaaag... Behöver jag säga mer?

Jobbigt.



   Om en person har berättat vad den har ätit till

frukost, och sen skriver något i stil med att läsarna

är dåliga på att kommentera, så läser jag inte  

den bloggen igen på grund utav två olika saker. 


1. Vad ska man kommentera på ett sånt inlägg 

hade dom tänkt? Om det inte finns någon fråga

i inlägget till läsarna så finns det ju inget att svara på.


2. När någon påpekar hur dåliga folk är på att kommentera

så bloggar ju personen för att få massor av läsare och

kommenterar, inte för att det är kul. Det stör mig. 


Jag tycker att den blogg utan bilder är en riktigt 

tråkig blogg. Visst, det behöver inte finnas bilder

i varje inlägg, men jag tycker inte att det ska

finnas tre inlägg på rad utan någon bild.  



 

Jag klarar inte riktigt av när folk lägger upp riktigt

kassa mobilbilder med noll skärpa och där man

knappt ser vad som är på bilden. Typ: "Här är mina

nya skor" och så ser man verkligen noll.

Ansträng er lite, även när det gäller era bilder!


   

Av LuucyLouise - 28 maj 2010 11:01


Tja tja och hallå. 


Idag är jag som sagt ledig, inte alls fel.

Något som däremot är mycket fel är vädret, 

vart tog solen vägen? Enligt SMHI så ska det bli

sol och fint på eftermiddagen, hoppas verkligen

att det stämmer.



Min och syrrans shopping blir av om några timmar

eftersom hon jobbar, så fram tills dess ska jag bara

läsa bloggar och kanske städa lite, det kan mitt rum

verkligen behöva...


Bild tagen på sist jag och syster var och skulle

shoppa skor (jag var brunett ett tag ja...)

  

Hahaha, dör en smula av skratt varje

gång jag ser den bilden, mina ben ser

helt störda ut, hahah. 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards