luucylouise

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av LuucyLouise - 4 maj 2010 20:16


Kom precis på att mitt fotto-projekt ska vara klart att skrivas ut 

till på måndag. Visst är jag typ klar, men måste göra de sista 

finjusteringarna och räkna ut hur jag ska göra med huvudbilden...

Vill inte avslöja för mycket, men bilderna kommer upp på bloggen

sen, så då får ni se och då avslöjar jag även temat.


Hmm.. det får bli torsdagens projekt! Eller jag borde kanske

börja på det nu? Jo det är nog bäst. Hörs om ett bra tag. 

Av LuucyLouise - 4 maj 2010 19:46



Detta var jobbigt, orden som är rätt svar passar ju inte

in i rutorna! De har gjort riktigt många fel, borde

ringa dit och klaga. Och nej, det är inte alls jag 

som inte kan komma på rätt ord, de har fel. 



  

Intalar jag mig i alla fall... haha.

Av LuucyLouise - 4 maj 2010 19:33



Såja! Nu har jag fått gjort en hel del saker, skönt. 

Huvudet mår lite bättre, men jag tänker inte riskera

att bli ännu sämre, så jag skippar träningen idag. 

Lite situps ska jag dock göra, det lär man ju inte

dö av, haha. 


För övrigt så löser jag korsord HAHA, hittade en tidning här

med korsord i, kunde inte låta bli. Har dock bara fyllt i typ 

8 ord för det var helt sjukt svårt...


  

Bild från januari då jag tydligen fick samma ryck och löste

korsord, haha! Det gick minsann bättre då ser jag...

Av LuucyLouise - 4 maj 2010 16:48


Hejsan. 


Idag mår jag ungefär såhär: 

Ni anar inte hur ont i huvudet jag har haft idag, fy fan! 

Nu har jag dock druckit typ en liter vatten och tatt en 

alvedon, så det känns nog snart bättre. Hoppas det är 

bättre med er! 



Jag vet inte hur jag ska göra med träningen idag... Jag vill 

verkligen inte sitta still, men jag tror inte att mitt huvud 

går med på ett träningspass idag. Hmm, får se hur det blir. 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards