luucylouise

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av LuucyLouise - 8 maj 2010 19:45


Nu ska jag titta på film med mami, och hon har gjort 

hennes supergoda hemmagjorda chokladsås, så jag 

tänkte att eftersom jag redan ätit onyttigt så skadar 

det inte att äta lite glass och sådant också, hihi. 



  

Fast en sån här hade inte heller suttit fel, MUMS!

Av LuucyLouise - 8 maj 2010 17:30


Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

En penna

Vad var det senaste du såg på tv?

Talang 2010 igår

Utan att se efter, gissa vad klockan är?

Kollade precis tyvärr, den är halv 6

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Prat från olika människor

Vad gjorde du på innan du började svara på den här undersökningen?

Läste bloggar, haha

Vad har du på dig?(detaljerat)
Oj, en grön tröja med en döskalle och rosa små shorts

När skrattade du senast?
Precis, typ 10 sek sedan haha

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Massor av tavlor, klocka, ljusdekorationer

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Det hade tagit timmar att skriva ner allt! haha ;)

Berätta något om dig som folk inte känner till?

Jag kan inte räkna udda tal... ni vet 1,3, 5 ...haha

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad ska skulle det vara?

Mat till alla typ? 

Tycker du om att dansa?

Yes I do! Love it. 

Har du några husdjur?

Inte nu längre

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Ior HAHAHA! 

Vad vill du att gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?
Typ: välkommen in? HAHA
Vilken var din första konsert?
Carola minsann, haha! Jag var nog 12-13 år

Fyra favoritsaker utan rangording?
Mobil, dator, kamera, tv

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Jag planerar allt! haha

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det fanns två syskon på mammas dagis som hette Amelie och Louise...

Gillar du din boendesituation?

Nej, jag vill flytta till Lödde! Försöker övertala mamma och pappa till det...

Har du bra hörsel?

Ja, jag hör små ljud och sådant, men jag hör ingenting när folk pratar med mig, haha. 

Idrottar du?
3 gånger i veckan minsann

Smeknamn?

Luucy av andra än min pojkvän. Elle kallar mig: Gumman, älskling, schnuff, honeybunny med mera <3

Vilken låt lyssnar du på just nu?
Ingen faktiskt haha

Vad ska du göra nu?
Jag väntar på pizzan som är påväg hit, hihi. VISST FAN! JAG HAR NYTTIGHETS-SKIT! fan det hade jag glömt hahaha! Jag får typ träna extra hårt imorgon och äta typ frukt hela dagen som straff...


Av LuucyLouise - 8 maj 2010 16:39


  


Recept: 

1dl Frysta Hallon

1dl vaniljyoghurt

1dl mjölk


MUMS   

Av LuucyLouise - 8 maj 2010 15:17


Jag har fått en idé, det ni, haha. Nu ska det bakas

var tanken, först ska jag hitta ett smarrigt recept...



Hörs sen! 

Av LuucyLouise - 8 maj 2010 12:28


Godmorgon!


Idag hade jag planerat att jag skulle vara ute och lyssna på 

musik och bättra på den obefintliga brännan, men ja, solen 

bestämde sig för att inte samarbeta idag så det får bli någon

annan dag. 


Jag funderar på att åka och köpa nya jeans, har inga som sitter perfekt

just nu, de är alltid för stora i låren och om vaderna. Sen blev jag sjukt

sugen på att ta en ny piercing, om det blir i ansiktet eller i örat får vi 

se, haha.


På tal om sol och värme så hittade jag en riktigt somrig

bild från sommaren 2008, en riktigt mysig och bra dag. 

  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards