luucylouise

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av LuucyLouise - 18 maj 2010 21:26

  


Jag ska nog börja gymma igen, syrran har fått för sig 

att hon ska börja så jag hakar på. Tyvärr så har hon en 

liten tendens till att tröttna väldigt fort på sånna saker

(haha) så jag är beredd på att fortsätta på det själv...


Ett sommarkort kostade bara 525:- 

kanske ska testa det först? Får klura ...

Av LuucyLouise - 18 maj 2010 21:12


Här kommer en bild på skorna som låg i 

brevlådan idag: (jag vet att man inte

ska ha strumpbyxor i, men jag orkade

inte ta av dom, man ser ju skorna ändå  )


  

Me love <3

Av LuucyLouise - 18 maj 2010 20:34


JAAAAAAAAAAAA!


Helt seriöst, på 6 dagar har jag inte kunnat blogga, 

kolla facebook, vatt inne på msn eller något sådant, 

vårt internet har varit totalt stendött. Men nu, 

nu nu nu nu, NU funkar det minsann! HAPPY.


Ni kanske tycker att jag överdriver, men att spela spindelharpan

i brist på annat att göra på datorn är inte så kul, framförallt

inte efter 3 timmar... det var seriöst vad jag gjorde igår, haha!


Nu ska jag kolla igenom en massa saker, sen ska jag ladda upp lite

bilder var tanken! Har även fått hem mina nya skor idag. 


Hörs om en liten stund   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards