luucylouise

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av LuucyLouise - 25 maj 2010 21:58


Här sitter jag, helt slut på energi och borde

egentligen plugga. Klockan är tydligen snart

10, vilket jag helt missat, sjukt vad tiden 

flög iväg. Nu får vi hoppas att tiden fram 

till sommarlovet flyger lika fort, för nu vill

jag verkligen, och jag menar VERKLIGEN

ha sommarlov..någon som håller med mig?


   

Detta blir dagens sista inlägg innan jag går och lägger mig,

så jag säger godnatt och hoppas att ni får en fin natt   

<3

Av LuucyLouise - 25 maj 2010 18:08


 " Love and relationships are never like the movies

no matter how much we want them to be.

But when something beautiful ends,

for whatever reason, it's most important not

to be disappointed that it's over,

but glad that it happened at all..."


  

Av LuucyLouise - 25 maj 2010 17:46


Nä nu ger jag upp, i alla fall ett tag. 

Min hjärna fattar inte ens enkla normala 

tal, och allt bara snurras ihop och jag gör

en miljard slarvfel, så nu behöver jag paus!


Jag precis, typ: 


 

Av LuucyLouise - 25 maj 2010 14:48


Kom på nu att jag egentligen måste plugga, och här sitter 

jag och läser tidning och tar det allmänt lugnt, haha. 


Vi hörs om ett bra tag   

Av LuucyLouise - 25 maj 2010 13:24


Såja, då var man hemma efter utvecklingssamtalet

och shoppingen med mamma. Det blev en bh för min

del, har redan samma bh i vit som jag fick utav min

älskling för någon månad sen, men eftersom den är

underbar så fick det bli en likadan i svart!


  


Jag har bestämt mig för att inte köpa bikinin 

som jag visade igår, provade den idag igen 

och den kändes inte 100% bra. För en gångs

skull tänker jag efter lite när jag shoppar, haha.



På fredag blir det mer shopping minsann, ska hitta

en bikini underdel och något att ha på mig på 

skolavslutningen. Snart sommarlov, sjukt va!? 

Fast sommaren är varmt varmt välkommen...

Av LuucyLouise - 25 maj 2010 08:33


Tjabba!


Idag har vi bara utvecklingssamtal och sen får 

man resten av dagen ledigt, nice! Jag har mitt

halv 10 till 10, perfekt tid om ni frågar mig haha. 

Efter det blir det shopping med mamma när vi 

ändå är ute och kör, det gillar vi. 


Hörs sen!   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards