luucylouise

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av LuucyLouise - 27 maj 2010 17:25


Nej nu är det dags för lite mat känner jag, 

och sen ska jag placera mig framför tv:n.

Det kanske kommer in ett litet inlägg senare,

vem vet?   


Förresten, glöm inte att handla något till mamma

till på söndag, mors dag ju!


Bye  

Av LuucyLouise - 27 maj 2010 16:40


Jag la mig som sagt i solen i en timme, 

riktigt varmt och skönt! Jag älskar att 

somna i solen, vilket jag gjorde även 

denna gång. Efter det blev jag riktigt

sugen på att fotografera lite i trädgården...


  



  




  




  




Fotografen själv, haha   

(jag blev dock riktigt röd och bränd på kinderna

utav solen, så det får bli en sådan här bild)


  



Av LuucyLouise - 27 maj 2010 13:04


Hejsan!


Nu börjar helgen för min del, riktigt underbart. Jag älskar

när veckorna går snabbt, speciellt nu när det enda man vill

är att få sommarlov. Bara två veckor kvar, LÄNGTAR!


Jag har blivit riktigt kass på att använda min kamera, 

men imorgon ska jag shoppa med syrran så då får den

hänga med och så bjuder jag på ett inlägg fullt med 

bilder och annat skoj när jag kommer hem. Just nu

vill jag bara ut i solen och ta det riktigt lugnt och läsa

en bra tidning. 


Innan jag går vill jag säga puss till Elliot,

för han är bäst.


Puss   


  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards