luucylouise

Alla inlägg under maj 2010

Av LuucyLouise - 4 maj 2010 19:33



Såja! Nu har jag fått gjort en hel del saker, skönt. 

Huvudet mår lite bättre, men jag tänker inte riskera

att bli ännu sämre, så jag skippar träningen idag. 

Lite situps ska jag dock göra, det lär man ju inte

dö av, haha. 


För övrigt så löser jag korsord HAHA, hittade en tidning här

med korsord i, kunde inte låta bli. Har dock bara fyllt i typ 

8 ord för det var helt sjukt svårt...


  

Bild från januari då jag tydligen fick samma ryck och löste

korsord, haha! Det gick minsann bättre då ser jag...

Av LuucyLouise - 4 maj 2010 16:48


Hejsan. 


Idag mår jag ungefär såhär: 

Ni anar inte hur ont i huvudet jag har haft idag, fy fan! 

Nu har jag dock druckit typ en liter vatten och tatt en 

alvedon, så det känns nog snart bättre. Hoppas det är 

bättre med er! 



Jag vet inte hur jag ska göra med träningen idag... Jag vill 

verkligen inte sitta still, men jag tror inte att mitt huvud 

går med på ett träningspass idag. Hmm, får se hur det blir. 

Av LuucyLouise - 3 maj 2010 15:44


Hejsan!


Trots att jag inte mådde alls bra igår så gick jag till skolan 

idag. Jag har mått helt okej hela dagen, och all feber är

borta, det gillar vi. 


  

Kommer ni ihåg det nya sminket jag behövde?

Igår kom mamma hem med läppstiftet/läppglanset, och

idag köpte jag pudret men glömde att köpa en borste så

det fixar mamma innan hon kommer hem!

Bara en sak kvar, rouget... det får jag köpa 

imorgon, nice. 


Hörs mer sen :)

Av LuucyLouise - 2 maj 2010 17:34


Jag gillar det.  
   
Det blir för övrigt ingen träning ikväll (tyvärr) måste ju bli frisk först...
Funderar på att jogga en runda, fast det är nog rätt korkat när man är sjuk.
Attans. 

Av LuucyLouise - 2 maj 2010 14:03


Åhh, jag vill verkligen ut och fotografera! Det är en tradition 

att gå ut med kameran och fotta alla vårtecken, men här 

ligger jag nerbäddad i min säng och lär inte orka gå ut idag, 

inte okej. Jag får rycka upp mig tills imorgon, får då måste

jag minsann ut! Hoppas att det är lika fint väder då...



  

Har ni förresten sett någon fjäril i år? 

Av LuucyLouise - 2 maj 2010 13:30

  

Allt detta behöver jag, plus en ny mascara egentligen...

(sminket har dock fel färg på bilderna) 

Av LuucyLouise - 2 maj 2010 12:55


Godmorgon. 


Idag mår jag inte ett dugg bättre, snarare tvärt om. 

Jag känner mig febrig, har hysteriskt ont i huvudet 

och är allmänt trött. Jag skulle egentligen träffat 

Hanna idag, men eftersom jag mår som jag gör så 

bestämde vi att vi träffas en annan dag istället. 



Har suttit och kollat igenom en massa gamla bilder, och jag hittade 

en del på min syster och mig. De här bilderna är tagna för 3 år sedan, 

är vi lika?


  



  


Haha, I love you <3



Ska försöka få mamma att åka och handla smink till 

mig, det är helt slut. Hoppas hoppas hoppas...

Av LuucyLouise - 1 maj 2010 23:07


Jag säger bara: Hahahaaha! 



Godnatt. 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards