luucylouise

Alla inlägg under maj 2010

Av LuucyLouise - 1 maj 2010 21:52

 


Vad tycker du om sånna här "bikerpants" ?


Snyggt eller fult? 



Av LuucyLouise - 1 maj 2010 21:18

* Världens längsta namn på en stad består av 167 bokstäver


* Greklands nationalsång har ursprungligen 158 verser men man sjunger bara de två första


* Bara sex procent av alla tryckta rabattkuponger används


* En kvinna använder i snitt 6 kg läppstift under sin livstid


* En blåvals hjärta slår endast 9 slag per minut 




Om du inte visste detta innan så vet du det nu   


  

Av LuucyLouise - 1 maj 2010 17:20


Nu är det snart dags att hitta den perfekta bikinin,

och jag  tror nästan att jag har lyckats! 


  

Visst är dom snygga? Nu är frågan... svart eller vit? Eller kanske båda?   




Vilken tycker du är snyggast? 

Av LuucyLouise - 1 maj 2010 16:34


Hejsan! 


Valborg blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, men det blev

riktigt bra ändå! Dock vaknade jag med extrem huvudverk

(vanlig huvudverk, haha  ) och feber men jag har ätit 

alvedon och sovit så nu mår jag ganska hyffsat faktiskt. 


Hoppas att ni hade en awesome Valborg!



Idag ska jag bara ta det lugnt och bli av med febern hade jag 

tänkt. Ska be mamma hämta lite glass till mig, det förtjänar 

jag minsann. Imorgon ska jag kanske träffa Hanna om jag 

är frisk, hoppas det!! 



Lator. 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards