luucylouise

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av LuucyLouise - 3 januari 2010 18:21


Hejsan!


Ska göra om designen här på bloggen helt, för den

röda med tomteluva, snöflingor och sådant passar

ju inte riktigt nu. Den nya designen ska gå i färgerna

svart, vitt och rött. Gör dock inte färdigt den idag,

men den är forhoppningsvis klar i veckan :)


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 3 januari 2010 18:11


Kikade runt lite på olika sidor och så plötsligt

så fick jag syn på dessa skorna och jag vill

verkligen ha dom!! Underbara om du frågar

mig. Får se om jag beställer hem dom, hihi.


  


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 3 januari 2010 16:53


Jag skrev ju innan att jag skulle göra shorts av mina

jeans, och som sagt så sket det sig. Om ni undrar varför

mina byxor inte har lika långa ben så beror det på att

min syster skulle "slita" lite på jeansen så att de skulle

få lite hål, men istället så satte hon saxen i dom och

klippte av benet. Fast att hon förstörde mina jeans

så skrattade vi så mycket så att jag inte kunde stå

upp, för hon trodde seriöst att det skulle bli snyggt...


Jo men detta är ju jättefint.. HAHA...



  

Jag använde ögonmåttet när jag skulle

klippa, och som ni ser så klippte jag av

de lite väl högt upp, HAHA, därför får

ni nöja er med denna bilden.


Så kan det gå.

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 3 januari 2010 14:37




  

 

3 dl mjölk

1 msk maizenamjöl

3 msk kakao

1 msk vaniljsocker

4 tsk socker


Vispa ihop mjölken, mjöl och kakao.

Låt koka upp och sjuda under vispning

tills såsen tjocknat. Ta kastrullen från

värmen och smaksätt med vaniljsocker

och socker.






Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 3 januari 2010 13:53



Jag hittade ett par jeans som jag bestämde mig att

göra ett par shorts av... det gick åt skogen. Dom

blev en smula för korta, en rejäl smula för korta.

Ska se om jag kan sy dit lite mer tyg eller nått,

för annars blev dom snygga, typ. så fail hahaha.


Ni kan få se bilder sen, tror jag.


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 3 januari 2010 11:50


Hejsan!


Inatt beställde jag och syster kläder från bubleroom som

kommer i slutet av veckan, happy! Det var mycket roligare

att beställa än att shoppa i affärer så det ska jag absolut

göra fler gånger. Ska redan idag kolla in andra sidor som

jag ska beställa från nästa gång, vill ha mer kläder och

jag framförallt behöver mer kläder för det mesta är för litet

eller så tycker jag inte om plaggen alls. Därför ska jag

först rensa min garderob helt, och sen ska jag kika runder

efter nytt, hihi. Vi hörs om ett bra tag!


  


Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards