luucylouise

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av LuucyLouise - 17 januari 2010 21:13


Tjosan. Passar på att blogga lite mellan låtarna haha.

Spelar ju Guitar Hero med mamma. Måste faktiskt

skryta lite, satte 98% på hard precis, inte illa haha.



Jag och mamma sitter även och dregglar en smula

över Thomas Sabos smycken, så jäkla snygga!

Längtar tills dessa ringarna sitter på mina fingrar:


  


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 17 januari 2010 20:15


Sitter här och är fruktansvärt sugen på en

Ben&Jerrys Cookie Dough, åt en sån igår

när Ellepelle var här och nu är jag rysligt

sugen på det igen. Det är enligt mig den

godaste smaken, lätt! Har iviförsig inte

smakat alla, men av de jag har smakat

så leder den överlägset ;)


  


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 17 januari 2010 18:43


Hej hej.


Imorgon börjar ju en ny vecka, så jag gjorde ett litet

schema på vad som än så länge är inplanerat.


 


Det kommer säkert att ändras, men som ni

ser så ville Hanna hänga med och träna med

mig två gånger i veckan, fett nice!



Pussokram

LuucyLouise 

Av LuucyLouise - 17 januari 2010 17:19


Tjena.


Idag skulle jag egentligen tränat, men det är ju inte så speciellt kul

själv, så jag skiter i det. Får precis som i torsdags crosstraina

istället, men det fungerar bra det med. Ska se om jag kan hitta

någon som hinner och vill träna, för det hade vatt kuligt.


 

Min väska gick lite halft isönder i fredags, men nu är den lagad.

Måste säga att hängsmycket passar mig mycket bra, haha.


   

Visst är det fräsigt? Haha.



Imorgon har jag bara utvecklingssamtal och slutar vid halv 11,

hoppas min älskling hänger med mig hem då, kan behöva stöd

inför tisdag. Jag vet att jag är mesig (haha) men jag ska faktiskt

genomgå en väldigt liten men dock operation typ, och det ser jag

inte fram emot haha. Ska även ta allergiprover och kolla min

astma. Har inte kollat den på ett tag så det är dags nu :)



Aja, nu ska jag äga mamma på Guitar Hero..

 

Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards