luucylouise

Direktlänk till inlägg 21 december 2009

Jag har tråkigt...

Av LuucyLouise - 21 december 2009 19:35


ღ frågor & svar

1. Hur gammal är du om fem år? 22 år

2. Vem var den sista du träffade idag? Pappa

3. Hur lång är du? ca 1.70

4. Vilken var den senaste film du sett? Happy feet haha

5. Vem ringde du senast? Syrran
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Okej! Imorgon it is :D Puss.  Till Yoyo

7. Vad är dagens planer? sitta och ruttna bort i soffan ;) haha

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Hmm... ringa!

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta :)

10. När såg du senast din mamma? I morse

11. Vilken ögonfärg har du? blå/grön

12. När vaknade du idag? 8, av min väckarklocka haha.

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej? Inte vad jag vet.

14. Vilken är din favoritplats? oj, vet inte.

15. Vilken plats föredrar du minst? Vill jag inte skriva här.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? 27.. i ett hus med familj!

17. Vad skrämde dig som barn? Jag var mörkrädd och rädd för spindlar

18. Vem fick dig att skratta senast? Elliot haha <3

 19. Är du för ung för att äga vinylskivor? vad är nu de? ...

20. Har du stationär eller bärbar dator? En stationär som jag inte använder och 2 bärbara.. HAHA

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Fråga Elliot, HAHA nej men ;)

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 :)

23. Hur många landskap har du bott i? ett

24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor inomhus haha.

25. Är du social? ja det tycker jag väl haha

26. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry's , alla typ :)

27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Oj, SHOPPAT hahaha

28. Tycker du om kinamat? JA!

29. Vad dricker du till frukost? Mjölk

30. Sover du på någon särskild sida? Om man står framför sängen och tittar på den  så har jag vänster sida, hihi.
31. Kan du spela poker? Jag vann sist, men det var bara tur haha.

32. Tycker du om att mysa? Ja!! :D

33. Är du en beroendemänniska? Haha vet ej ?

34. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej,

35. Vill du ha barn? Sen ja :D

36. Kan du några andra språk än svenska? Jadå, engelska och lite spanska haha

37. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

38. Föredrar du havet eller en pool? Pooool!

39. Vad spenderar du helst pengar på? Saker, shopping typ.

40. Äger du dyra smycken? Yes
--------
Ännu mer tidsfördriv HAHA
 
Pussokram
LuucyLouise 
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LuucyLouise - 5 juni 2010 20:43

  Jag har ju som sagt skapat en ny blogg,  och eftersom jag älskar att fotografera så kommer jag bara lägga upp bilder på den så att ni kan kolla och kanske inspireras, vad vet jag.    jag påstår inte att jag är BRA på att fotta, men jag ...

Av LuucyLouise - 4 juni 2010 22:18

  Jag har bestämt mig för att skaffa en ny blogg. Det finns en miljon bloggar som är precis som denna. "Hej, idag ska jag göra detta och detta..." rent bla bla bla som  ingen egentligen bryr sig om.    Så nu har jag startat en annan blo...

Av LuucyLouise - 4 juni 2010 19:17

  Jag är superglad!      Idag fick jag min mycket förtidiga födelsedagspresent från mamma och pappa för att jag ska kunna använda den hela sommaren, yey! vad är det jag har fått? Jo en ny Nikon systemkamera! Så jäkla glad!   Nu hinner...

Av LuucyLouise - 4 juni 2010 10:58


  Tjena.   Idag är det fredag och jag är ledig, inte alls fel! idag är det exakt en vecka tills sommarlovet, sjukt men så jäkla underbart.    Idag ska jag bättra på brännan, mysa i solen  och sen blir det nog shopping.    Jag fund...

Av LuucyLouise - 3 juni 2010 22:15


     Hittade precis 4 stycken riktigt somriga och fina  klänningar från Nelly.com för endast 199:- st!    Me like.  ...

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards