luucylouise

Direktlänk till inlägg 19 november 2009

091119 Torsdag!

Av LuucyLouise - 19 november 2009 09:16


Godmorgon!


Sitter i skolan nu och skriver ett arbete om miljö,

roligare kan man ju ha... haha. Efter det har vi

matte-genomgång inför provet (vilket jag verkligen

behöver!) och sista lektionen idag är engelska där

vi ska redovisa våra arbeten. Mitt och Elliots är

om Irland, hoppas det går bra.


Senare idag ska jag kanske vaccinera mig mot Svinis,

men jag har inte bestämt mig än. Kanske lika bra att

göra det eftersom jag är riskgrupp, men jag är alltid

tveksam till sånt här haha. Men resten av min familj

har eller ska göra det, så det är väll lika bra att jag

också gör det, eller vad säger ni?


Sen vill jag skriva FETT GÖTT JOBBAT till min syster

som blev en av de utvalda av 5 personer till att jobba

på Maxi i 3 månader och sendan kanske få en

vidareanställning! Det kommer bli sjukt tomt när hon

flyttar (om allt flyter på om ca ett halvår) men jag

kommer hälsa på henne ofta, hon kommer ju trots allt

bo nära, det gillar vi! <3


Nu ska jag jobba vidare!

 

Pussokram

LuucyLouise

 
 
Big sis

Big sis

19 november 2009 11:21

Helloj!

Tack så mkt, nu ska jag kämpa och verkligen hoppas att dom blir nöjda med mig och att jag får mer än 75% så flyttar jag och marcus, och jag vill inget annat än att du kommer ofta och hälsar på mig och marcus och sover över massa!
Du och elliot är alltid välkomna när ni vill :D

http://nevergiveup.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LuucyLouise - 5 juni 2010 20:43

  Jag har ju som sagt skapat en ny blogg,  och eftersom jag älskar att fotografera så kommer jag bara lägga upp bilder på den så att ni kan kolla och kanske inspireras, vad vet jag.    jag påstår inte att jag är BRA på att fotta, men jag ...

Av LuucyLouise - 4 juni 2010 22:18

  Jag har bestämt mig för att skaffa en ny blogg. Det finns en miljon bloggar som är precis som denna. "Hej, idag ska jag göra detta och detta..." rent bla bla bla som  ingen egentligen bryr sig om.    Så nu har jag startat en annan blo...

Av LuucyLouise - 4 juni 2010 19:17

  Jag är superglad!      Idag fick jag min mycket förtidiga födelsedagspresent från mamma och pappa för att jag ska kunna använda den hela sommaren, yey! vad är det jag har fått? Jo en ny Nikon systemkamera! Så jäkla glad!   Nu hinner...

Av LuucyLouise - 4 juni 2010 10:58


  Tjena.   Idag är det fredag och jag är ledig, inte alls fel! idag är det exakt en vecka tills sommarlovet, sjukt men så jäkla underbart.    Idag ska jag bättra på brännan, mysa i solen  och sen blir det nog shopping.    Jag fund...

Av LuucyLouise - 3 juni 2010 22:15


     Hittade precis 4 stycken riktigt somriga och fina  klänningar från Nelly.com för endast 199:- st!    Me like.  ...

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards