luucylouise

Alla inlägg under november 2009

Av LuucyLouise - 24 november 2009 08:29


Hejsan!


Idag har jag matteprov, om exakt 2 timmar... härligt, not.

Aja, sen lär ju dagen gå fort I think, går dock till halv 5

idag, inte alls okej. Men men, det kunde vatt värre!



Hahaha, hittade precis denna bilden på mig,

tagen för mycket länge sedan, haha.


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 23 november 2009 20:07


Tjosan!

 

Har pluggat matte sen klockan 4 så nu fyra timmar senare

unnar jag mig en paus och tittar på Ullared, haha.


  


Efter Ullared blir det väll mer plugg... aja.

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 23 november 2009 09:49


Godmorgon!


Sitter i skolan nu och har svenska, har faktiskt fått en hel del

gjort så nu har jag inte alls mycket kvar på den texten, skönt.


Idag har jag och Ellepelle 11 månader, puss på oss <3

Vi ska inte göra något idag eftersom vi har ett jobbigt

matteprov imorgon som vi båda måste plugga på...

Så vi får se om vi hittar på något kuligt till helgen!


Nu ska jag jobba vidare...

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 22 november 2009 22:26


Hejsan!

 

Vill börja med att tacka las ladies för igår!

Bilder kommer kanske imorgon, håll utkik.


Idag var jag först på centan med mamma

och köpte presenter och sådant, och efter

det blev det julpyssel med familjen, haha.

Pappa höll på att svimma när han hörde

julmusiken och såg att vi redan satt igång,

så han slapp pyssla haha. Efter det åkte jag

och mamma till malmö och tittade på

Svensson Svensson Live, och det var

väldigt kul mellanåt, men om jag skulle

sätta betyg på det så skulle det få 7/10.


Nu sitter jag hemma hos Elle <3 och imorgon

är det redan måndag, visst är det sjukt vad

helgen bara flyger iväg!? Snart är det i alla

fall lov och det behövs verkligen så man kan

slippa all stress och bara ta det lugnt ett tag.


Nu ska vi sova, Godnatt people! :)

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 21 november 2009 14:25


Hej Hopp!


Har precis fixat klart mig och sen ikväll ska jag

hem till Yoyo med Alice och Josse, nice! Skrattande


Nu ska jag nog tyvärr plugga matte, blääh.

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 21 november 2009 11:40

 

Hejsan!


Igår blev de inte mer bloggande för min del, för jag

och Elle somnade i soffan när mamma gick till jobbet

vid 2, och sen vaknade vi vid 5 igen. Efter det var vi

fortfarande trötta så jag orkade inte starta datorn,

aja så blir det ibland.


Idag är planerna väldigt oklara, antingen födelsedagsfirande

eller Robinsson-kväll med tjejerna. Aja, jag har några timmar

till att fundera på detta. . .


 

?

 

 

Pussokram

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 20 november 2009 09:38


Hejsan!


Idag har jag riktigt ont i armen som jag vaccinerade mig i igår,

kan typ inte lyfta den i någon riktning. Men okej, hellre det än

att man dör av Svinis, typ. Jag slutar redan 12 idag och då ska

jag kanske köpa lite nödvändiga saker, observera NÖDVÄNDIGA Flört

 



Sitter för övrigt och skriver om häxprocesser nu,

spännande värre haha. För att ta reda på om någon

var häxa så band man deras händer och fötter och

kastad den misstänkta i vattnet. Om den sjönk var

den oskyldig och om den flöt så var den skyldig,

jippie jag som inte kan flyta hade inte blivit

avrättad, hihi.


  

Kan du flyta? Hade du blivit avrättad?

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 19 november 2009 18:17


Hejsan!


Idag blev temat söta nattlinnen, hoppas du gillar dom med! :)


  



Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards